Υπηρεσία Γ.Ε.ΜΗ./Υ.Μ.Σ.   /   Πληροφορίες ανά Νομική Μορφή   /   ΑΕ   /   ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΡΘΡΩΝ

Ανώνυμη Εταιρεία (ΑΕ)
17/03/2025 - ΠΗΓΗ: Ε.Β.Ε. ΠΕΙΡΑΙΩΣ

Ανώνυμη Εταιρεία (ΑΕ)

 

Επισήμανση: Οι παρούσες πληροφορίες αφορούν κατά βάση εταιρείες που ανήκουν στην Υπηρεσία ΓΕΜΗ του Επιμελητηρίου μας, αφού άλλα Επιμελητήρια πιθανόν να διαφοροποιούνται ελαφρώς ως προς επί μέρους ζητήματα. Το αρμόδιο Επιμελητήριο μπορείτε να εντοπίσετε από τη Δημοσιότητα ΓΕΜΗ https://publicity.businessportal.gr/ αναζητώντας την επιχείρηση που επιθυμείτε με βάση καλύτερα τον ΑΦΜ ή τον αρ. ΓΕΜΗ και ελέγχοντας το banner Αρμόδια Τοπική Υπηρεσία Γ.Ε.ΜΗ..

 

 

ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

 

Αίτηση για τις ΑΕ υποβάλλεται μέσω του https://services.businessportal.gr/, στο οποίο ο υπόχρεος συνδέεται με τους κωδικούς ΓΕΜΗ του. Όλα τα έγγραφα θα πρέπει να αναρτώνται σε μορφή PDF έως 10 MB έκαστο.

 

Εάν μία αίτηση δεν είναι διαθέσιμη στο ως άνω website (π.χ. αναβίωση) τότε αποστέλλεται e-mail στο registry@pcci.gr στο οποίο επισυνάπτονται τα κατά περίπτωση απαιτούμενα δικαιολογητικά (βλ. κατωτέρω) σε μορφή PDF έως 10MB έκαστο, η συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη Αίτηση που βρίσκετε εδώ και τυχόν εξουσιοδότηση. Στο e-mail θα πρέπει να αναγράφονται τα στοιχεία της εταιρείας, το ονοματεπώνυμο και το προσωπικό τηλέφωνο του αποστέλλοντος το e-mail.

 

Τα κατά περίπτωση απαιτούμενα δικαιολογητικά που θα μας υποβάλλετε μέσω e-mail πρέπει να είναι υπογεγραμμένα, εκτός του εγγράφου που θα εμφαίνεται ανά περίπτωση στη δημοσιότητα κάτω από την Ανακοίνωση ΓΕΜΗ που μας αποστέλλεται και ανυπόγραφο. Το κάθε έγγραφο θα πρέπει να είναι σε μορφή PDF έως 5MB. Αν την Αίτηση υπογράφει πρόσωπο διαφορετικό από το νόμιμο εκπρόσωπο απαιτείται και εξουσιοδότηση μέσω gov.gr ή ενώπιον ΚΕΠ, εκτός αν το καταστατικό της εταιρείας προβλέπει συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο (αν την Αίτηση υπογράφει δικηγόρος δεν είναι απαραίτητη η εξουσιοδότηση).

 

Σε περίπτωση που η εταιρεία δεν έχει τη δυνατότητα να στείλει υπογεγραμμένα έγγραφα μέσω του e-mail μπορεί να στείλει ανυπόγραφα συνοδευόμενα από Υπεύθυνη Δήλωση του νομίμου εκπροσώπου της μέσω gov.gr με το εξής περιεχόμενο: «Βεβαιώνεται υπεύθυνα και με γνώση των συνεπειών του νόμου 1599/1986 περί υπευθύνου δηλώσεως αλλά και των ειδικότερων διατάξεων της εταιρικής νομοθεσίας ότι όλα τα έγγραφα τα οποία προσκομίστηκαν με την παρούσα αίτηση σε ηλεκτρονική μορφή προκειμένου να καταχωριστούν στην βάση του ΓΕΜΗ αποτελούν ακριβή αντίγραφα των νομίμως υπογεγραμμένων εγγράφων τα οποία διατηρούνται στο αρχείο της εταιρείας και είναι στη διάθεση των αρχών ανά πάσα στιγμή για τη διενέργεια τακτικών ή δειγματοληπτικών ελέγχων ή για την κατά το νόμο άσκηση εποπτείας.».

 

 

ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ

 

Προϋπόθεση για να ανοίξει προς επεξεργασία οποιαδήποτε αίτηση είναι να έχουν καταβληθεί τα τέλη ΓΕΜΗ και το τέλος καταχώρησης. Εφόσον έχουν καταβληθεί όλα τα τέλη, η ΥΓΕΜΗ διαθέτει 10 εργάσιμες ημέρες για να διεκπεραιώσει την Αίτηση.

Επιπρόσθετα, για να ολοκληρωθεί η καταχώρηση οποιασδήποτε πράξης θα πρέπει να ολοκληρωθούν τυχόν διορθώσεις τις οποίες σας υποδεικνύει η Υ.Γ.Ε.ΜΗ., μέσω του https://services.businessportal.gr, μέσω e-mail ή τηλεφωνικά, αναλόγως την περίπτωση, οπότε και αναστέλλεται η ως άνω 10ήμερη προθεσμία.

 

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

 

  1. Το αν έχουν δημοσιευθεί εμπρόθεσμα οι ετήσιες οικονομικές καταστάσεις, τουλάχιστον για την τελευταία χρήση.

  2. Το αν υπάρχει απουσία, για οποιονδήποτε λόγο, πάνω από έξι μήνες α) Δ.Σ. ή β) εκκαθαριστή.

  3. Εάν η εταιρεία βρίσκεται σε λύση και εκκαθάριση, το αν έχει δημοσιευθεί ισολογισμός έναρξης εκκαθάρισης για ένα έτος μετά τη λύση και θέση σε εκκαθάριση.

  4. Το αν έχει γίνει πιστοποίηση καταβολής του αρχικού κεφαλαίου και τυχόν αυξήσεων αυτού.

  5. Το αν αναφέρονται στα προς δημοσίευση έγγραφα τουλάχιστον τα εξής στοιχεία των εταίρων (και αν είναι νομικά πρόσωπα και των νομικών προσώπων και των νομίμων εκπροσώπων τους) και των διαχειριστών: ονοματεπώνυμο ή επωνυμία, πατρώνυμο, Α.Φ.Μ..

  6. Το αν αναφέρεται στα προσκομιζόμενα έγγραφα ο αριθμός ΓΕΜΗ και ο ΑΦΜ της εταιρείας, καθώς και η νομική μορφή της εταιρείας, η επωνυμία, η έδρα της και, ενδεχομένως, το γεγονός ότι βρίσκεται σε εκκαθάριση ή έχει υποβληθεί σε συλλογική διαδικασία.

  7. Το αν οι αποφάσεις λαμβάνονται με ορθή απαρτία και πλειοψηφία.

  8. Το αν τα έγγραφα υπογράφονται από τα σωστά πρόσωπα.

 

 

 

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΜΕ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

 

  1. ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ

  2. ΑΥΞΗΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

  3. ΑΛΛΑΓΗ ΕΔΡΑΣ

  4. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΕΙΔΙΚΗ ΩΣ ΑΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

  5. ΕΚΛΟΓΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ., ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ Δ.Σ. ΣΕ ΣΩΜΑ, ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ Δ.Σ.

  6. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΥΞΗΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

  7. ΜΕΡΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ

  8. ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Η΄ΑΥΞΗΣΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ 

  9. ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΚΑΔ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ

  10. ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΟΡΟΥ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΜΕΤΟΧΟΥ

  11. ΠΑΡΟΧΗ ΑΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ ΜΕ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ ΜΕΡΗ

  12. ΔΙΑΝΟΜΗ ΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΕΡΙΣΜΑ

  13. ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ Τη σχετική Αίτηση Διαγραφής βρίσκετε εδώ 

  14. ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΛΑΘΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΑ ΕΓΓΡΑΦΑ

  15. ΛΥΣΗ, ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟ Γ.Ε.ΜΗ.
  16. ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΗ
  17. ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΝΩΠΙΟΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ, ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΔΙΑΤΑΓΩΝ ΚΑΙ ΕΞΩΔΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ
  18. ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ ΣΕ ΣΤΑΔΙΟ ΕΝΕΡΓΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ
  19. ΑΝΑΒΙΩΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΔΙΟ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΣΕ ΣΤΑΔΙΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ
  20. ΑΠΟΓΡΑΦΗ
 

 

 

 

 

 

 


Αποστολή με email Εκτυπώσιμη μορφή